B2B trail 2025

UPUTE ZA KAPETANE TIMOVA

Za pravovaljanu prijavu tima/sudionika potrebno je:

1. Prijaviti sve sudionike on-line 

2. Poslati podatke o tvrtki za predračun na kontakt e-mail

3. Smještaj regulirati/rezervirati samostalno na dane kontakte

 

Račun se šalje po uplati sredstava po predračunu.

Prenošenje paketa startnine na drugu osobu:

Paket startnine se može prenijeti na drugu osobu sve do početka utrke / završetka prijava. 

 

Povrat sredstava za startninu:

Do 1.5.. mogući je povrat startnine od 30 €. Poslije tog datuma nema mogućnosti povrata startnine, no ista se može prenijeti na drugu osobu ili se za istu može preuzeti startni paket na registracijama na dan utrke 10.5.

 

Povrat sredstava za smještaj:

50 dana prije dolaska: otjkazivanje se ne naplaćuje
30 dana prije dolaska: 25% od ukupnog iznosa
29-20 dana prije dolaska: 50 % od ukupnog iznosa 
19-9 dana prije dolaska: 70 % od ukupnog iznosa 
8 i manje dana prije dolaska: 90 % od ukupnog iznosa 

 

Ostale važne napomene oko uplata i prijava:

Odgađanje utrke: U slučaju odgađanja utrke na nedjelju, 11.5. a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita.

Otkazivanje utrke: U slučaju otkazivanja utrke zbog loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, vraća se startnina u iznosu od 10 €, a sudionici mogu uzeti svoj startni paket i koristiti sve ostale uvjete i pogodnosti (obrok i sl.).

 

Kontakti za komunikaciju i sva pitanja:
E-mail: b2btrail@outdoor.hr 
Mob: 098 819 281 / 099 641 6411