Adria Spring Trail 2025

Posebno iznenađenje na Adria Spring Trailu 2025: 

svi sudionici dobivaju trkačku majicu Mizuno!

 

REGISTRIRAJ SE ON-LINE: KLIKNI OVDJE!

 

 

Datum: subota, 26.4.20255.

8. izdanje / 4. kolo Treking lige 2025

 

Lokacija utrke: Njivice, otok Krk (hotel Magal)

Lokacija prijava: recepcija hotela Magal (300m od starta/cilja)

Lokacija cilja, proglašenja pobjednika i obroka: ispred hotela Magal

Lokacija obroka: restoran hotela Magal, od 13:30-17:00h

Prijevoz sudionika na start Challenger 24km i Active 16km kategorije: 11:00h ispred hotela Magal

Start utrke za Challenger 24km i Active 16km: Krčki most 11:30h.

Start utrke za kategoriju Light: 12:00 ispred hotela Magal

 

Kontakt: treking-liga@outdoor.hr

Facebook: www.facebook.com/TrekingLiga 

....................................................................................

.

KATEGORIJE 

Challenger: 25 km / 500m+
Active: 16 km / 400m+
Light: 7 km / 150m+

 

Koncept za sve kategorije: Trail - staza je označena za sve kategorije

Okrijepne stanice: 1 okrijepna stanica za kategorije Challenger i Active na 13.5km. Light kategorija nema okrijepnih stanica.

Teren i trase: Planinarski putevi, šetnice i makadamske ceste

....................................................................................

 

SATNICA

Subota, 26.4.

09:00-11:00: Registracije za sve kategorije, recepcija hotela Magal

Do 11:30: Registracija za Light kategoriju, recepcija hotela Magal

11:00: Polazak autobusa na start (Krčki most) za kategoriju Challenger 24 i Active 16km, ispred hotela Magal

11:30: Start za kategoriju Challenger 24km i Active 16km na Krčkom mostu 

12:00: Start za Light kategoriju, ispred hotela Magal

13:00-17:00: Cilj za sve kategorije,ispred hotela Magal

Od 13:30h: Obrok za sve kategorije u restoranu hotela Magal

14:00h: Limit za kategoriju Challenger na 13.5km (okrijepna stanica i razdvajanje kategorija)

15:00: Limit za kategoriju Active na 13.5km (okrijepna stanica i razdvajanje kategorija)

15:00: Proglašenje pobjednika za sve kategorije na cilju utrke

15:00: Limit za Light kategoriju

16:00: Limit za Active kategoriju

17:00: Limit za Challenger kategoriju

13:00-17:00: Zabavni program na cilju utrke i druženje

 

 

 

TRASE SVIH KATEGORIJA I GPS LOGOVI - klikni ovdije!

 

CHALLENGER / 24 km / 500 m+

 

 

 

 

ACTIVE / 16 km / 350 m+

 

 

 

LIGHT / 7 km / 100 m+

 

 

....................................................................................

 

UPLATA STARTNINE

Iznos startnine za sve kategorije (Challenger 25km, Active 16km, Light 7km): 30€

Napomena: startnina se uplačuje u cijelost na račun organizatora, nema uplate depozita.

 

Popust za djeci i osobe +65 (odnosni se isključivo na državljane RH):

Djeca i maloljetnici (godište 2008. i mlađi) te osobe 65+ (godište 1960 i stariji) plaćaju 20€ startninu.

...............................................................................

 

Račun za uplatu:   

Račun za uplatu biti će dostupan 1.4.!

Rok za uplatu startnine: petak, 17.4. do 12:00. Do ovog vremena uplata mora biti vidljiva na računu organizatora.

...............................................................................

 

Ostale informacije oko uplata i prijava

 

Naknadne i zakašnjele uplate ili prijave: Sudionici koji ne budu evidentirani po uplatama i/ili ne budu prijavljeni on-line do 17.4. do 12 sati ne dobivaju majicu i finišersku medalju, a startninu plaćaju u na registracijama 26.4. u gotovini u iznosu od 25€ . Prilikom uplate gotovine na registacijama mora se pripremiti točan iznos. Zakašnjeli natjecatelji mogu kupiti Mizuno trkačku majicu u iznosu od 15€ nakon utrke, a ako ostane dostupnih veličina. 

Povrat uplaćenih sredstava: povrat uplaćene startnine može se zatražiti do 17.4. do 12h. Nakon tog vremena nema povrata uplaćene startnine.

Odustajanje natjecatelja koji su uplatili startninu: Natjecatelji koji odustanu od utrke nakon gore navedenog roka., a koji su uplatili startninu mogu pokupiti svoj startni paket i to isključivo na prijavama dan prije ili na dan utrke do kraja registracija/prijava (ili to može učiniti netko u njihovo ime) ili mogu svoju startninu prenijeti na drugu osobu uz obaveznu obavijest organizatoru putem e-maila najkasnije 3 dana prije početka utrke (četvrtak).

Odgađanje, otkazivanje ili skraćivanje utrke: U slučaju odgađanja utrke na nedjelju, 27.4. ili otkazivanja utrke u cijelosti, a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih objektivnih nemogućnosti, sudionici mogu pokupiti svoj startni paket isključivo na prijavama (ili to može učiniti netko u njihovo ime), a preko računa izvršit će se povrat u iznosu od 10 € za sve koji su uplatili 30 € startnine.  U slučaju da se zbog neočekivanih okolnosti neke utrke moraju skratiti, nema povrata dijela startnine za sudjelovanje u eventualno nižoj kategoriji.

Promjena kategorije: može se zatražiti putem maila ili na registracijama na dan utrke.

 

Valjanost prijave

Prijava je valjana ukoliko se sudionik:

1.) prijavio do 17.4.on-line do 12:00h..

2.) uplatio startninu sukladnu iznosu od 30€ na račun organizatora do 17.4. do 12:00h, sa navedenim imenom i prezimenom sudionika na uplati .

Ukoliko sudionik ne zadovolji ove uvjete, neće dobiti Mizuno trkačku majicu i finišersku medalju.

 

Što sve uključuje startni paket za sve koji su se prijavili i uplatili do 17.4.:  

- Planiranje, istraživanje, projektiranje, čiščenje, označavanje i deoznačavanje svih trasa

- Službene osobe na trasi (skretničari, kontrolori/suci, osoblje na okrijepnim stanicama)

- Logistička potpora (terenska vozila, plovila)
- Osiguranje i dežurstvo GSS-a

- Zemljovid / vodič za utrku i dostupni GPS logovi

Trkačka Mizuno majica

- Obrok na cilju poslije utrke

- Startni broj  
- Finišerska medalja

- Prijevoz autobusom na start za Active i Challenger kategoriju

- Medalje za ženske i muške pobjednike u svim kategorijama
- Pobjednički paketi za prva 3 mjesta u kategorijama

- On-line prijava

- Službeno mjerenje vremena

- Zabavni program na cilju

- Prihvat i registracija sudionika na prijavama 

- Organizacija starta, cilja i proglašenja pobjednika (crveni tepih, postolje, banneri, flagoci, luk)

- Održavanje web stranice i informiranje putem iste te društvenih mreža i emailing lista

-  Troškovi puta i smještaja za organizacijski tim utrke

- Obrada uplata startnina

- Osiguravanje parkinga za sve sudionike

I naravno, ono najvažnije: nezaboravni doživljaj i iskustvo na ovoj egzotičnoj lokaciji otoka Krka!

 

Regulacija članstva/članarine: Prijavom na utrku i uplatom članarine/participacije natjecatelji postaju članovi Kluba pustolovnih sportova Multisport, a uplaćeni depozit i startnina pokrivaju članarinu KPS Multisporta za mjesec travanj / 2025.

....................................................................................

 

PRAVILA UTRKE

Svi natjecatelji moraju se držati pravila i propisa Treking lige! Klikni ovdje!

1. Sudionici moraju slijediti označenu trasu sukladno svojoj kategoriji. Zabranjeno je korištenje puteva izvan staze i kraćenje staze.
2. Sudionici se natječu na vlastitu odgovornost.
3. Sudionici se moraju pridržavati Pravila, propisa i regulacija Treking lige.

4. Svi sudionici prihvaćaju sva pravila i uvjete ovdje priloženog raspisa utrke (uvjeti prijave, satnica, i sl.) 
5. Sudionici moraju nositi svu propisanu obaveznu opremu.
6. Sudionici moraju nositi startni broj tijekom cijele utrke, na predjelu prsa ili trbuha.
7. Sudionici se moraju pridržavati pravila o kretanju u prometu pošto utrka, na nekim dijelovima, prolazi prometnicama. Obavezno je korištenje nogostupa i pješačkog prijelaza na prometnicama, gdje su isti dostupni.
8. Sudionici se moraju pridržavati svih uputa od strane službenih osoba na: prijavama, startu, cilju, kontrolnim točkama, prijelazima prometnica i svih ostalih lokacija.
9. Svi natjecatelji koji odustanu dužni su o tome obavijestiti organizatora slanjem SMS-a (broj organizatora upisan na startnom broju) sa svojim natjecateljskim brojem, imenom i prezimenom.
10. Sve maloljetne osobe mogu sudjelovati isključivo uz pratnju punoljetne osobe i na odgovornost roditelja.

11. Za nepridržavanje ovih pravila natjecatelji će biti diskvalificirani.

12. Za hitne slučajeve angažirano je dežurstvo Gorske službe spašavanja i liječnička služba

....................................................................................

 

OPREMA

Obavezna oprema 

1. Startni broj koji obavezno mora biti stavljen naprijed između predjela prsa i trbuha.

2. Mobitel (s napunjenim baterijama i brojem kojeg ste napisali u prijavnici!)

Preporučena oprema:

1. Set prve pomoći (zavoj, gaza, flasteri)
2. Dovoljno tekućine sukladno kategoriji (nema okrijepe niti u jednoj kategoriji!)

....................................................................................

 

 

 

 

NAGRADE

 

Medalje i poklon paketi za prva 3 mjesta u svim kategorijama za Ž i M

Napomena: u Light kategoriji medalje i poklon pakete dobivaju prvih 3 plasiranih djevojčica i dječaka ispod 12 godina (godište 2011 i mlađi)!  

 

NAPOMENA: Nagrade i medalje se preuzimaju isključivo u zakazano vrijeme proglašenja pobjednika. Ukoliko je osoba koja je osvojila postolje spriječena doći na proglašenje, iste može na zahtjev preuzeti prije na zapisničkom stolu ili zadužiti neku drugu osobu da preuzme nagrade/medalje. Nagrade/medalje ne šalju se poštom niti se naknadno mogu preuzeti. Pošto su rezultati on-line uživo, sudionici mogu odmah znati svoj poredak poslije utrke.

 

 

 

SMJEŠTAJ ZA SUDIONIKE I PRATNJU (HOTEL I VILE)

Napomena: zbog renovacije kampa, kućice ove godine neće biti u ponudi, a cilj za sve kategorije  je premješten kod hotela Magal.

 

Magal Hotel by Aminess ***
38,00 EUR po osobi i noćenju u dvokrevetnoj sobi, usluga polupansion (večera / doručak)
62,00 EUR po osobi i noćenju u dvokrevetnoj sobi single use, usluga polupansion (večera / doručak)
Odbitak za uslugu noćenje s doručkom: 3,00 EUR po osobi i noćenju
Minimalni boravak: 1 noćenje

 

Gaia Green Villas
Vila Pinus: 76,00 EUR po vili po noćenju
Smještaj u vili je po jedinici;
Minimalni boravak: 2 noćenja
Boravišna pristojba se plaća dodatno, na licu mjesta
U Villama se parking naplaćuje po cijeni 5,00 EUR /dan.

 

Mogućnost nadoplate polupansiona u hotelu Magal za goste na smještaju u vilama ili kampu
Doručak: 13,00 EUR po osobi po danu
Polupansion (večera + doručak): 41,00 EUR po osobi po danu
U cijenu večere uključeno je piće u buffet restoranu. Djeca do 3,99 godina oslobođena su plaćanja doplate za večeru.

 

Promo kod za rezervaciju: AST25

Info i rezervacije: reservations@aminess.com / 052 858 600

 

 

PRIJEVOZ: U vlastitom aranžmanu