Life on Mars VIII powered by ZIRA
UPLATA STARTNINE
Maraton 42km: 45€
Challenger 25km: 35€
Active 15km: 30€
Light 7km: 30€
Poseban popust:
Djeca i maloljetnici (godište 2008. i mlađi) te osobe 65+ (godište 1960 i stariji) plaćaju 20€ startninu.
Napomena: ovaj popust odnosi se isključivo za državljane RH i samo kategorije Light i Active
...............................................................................
Račun za uplatu:
Startnina se uplaćuje na račun organizatora u punom iznosu sukladno odabranoj kategoriji
Klub pustolovnih sportova Multisport / Draškovićeva 23 / 10000 Zagreb / Croatia
IBAN: HR3724840081107510763
SWIFT: RZBHHR2X
Poziv na broj i model: nema poziva na broj i modela (upisati bilo što)
Opis plaćanja: obavezno je napisati za koga se uplaćuje startnina.
Skupne uplate: ukoliko se plaća za više osoba, može se platitin jednom uplatnicmo za sve. Obavezno je u opisu plaćanja navesti ime i prezime osoba za koje se odnosi uplata.
Rok za uplatu startnine: petak, 21.3. do 12:00. Do ovog vremena uplata mora biti vidljiva na računu organizatora.
...............................................................................
Ostale informacije oko uplata i prijava
Naknadne i zakašnjele uplate ili prijave: Sudionici koji ne budu evidentirani po uplatama i/ili ne budu prijavljeni on-line do 21.03. do 12 sati ne dobivaju obrok i finišersku medalju, a startninu plaćaju u na registracijama 28. ili 29.3. u gotovini u iznosu sukladnom katoegoriji u kojoj se natječe. Prilikom uplate gotovine na registacijama mora se pripremiti točan iznos.
Povrat uplaćenih sredstava: povrat uplaćene startnine može se zatražiti do 21.3. do 12h. Nakon tog vremena nema povrata uplaćene startnine.
Odustajanje natjecatelja koji su uplatili startninu: Natjecatelji koji odustanu od utrke nakon gore navedenog roka., a koji su uplatili startninu mogu pokupiti svoj startni paket i to isključivo na prijavama dan prije ili na dan utrke do kraja registracija/prijava (ili to može učiniti netko u njihovo ime) ili mogu svoju startninu prenijeti na drugu osobu uz obaveznu obavijest organizatoru putem e-maila najkasnije 3 dana prije početka utrke (četvrtak).
Odgađanje, otkazivanje ili skraćivanje utrke: U slučaju odgađanja utrke na nedjelju, 30.3. ili otkazivanja utrke u cijelosti, a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih objektivnih nemogućnosti, sudionici mogu pokupiti svoj startni paket na prijavama (ili to može učiniti netko u njihovo ime), a preko računa izvršit će se povrat u iznosu od 15 €. U slučaju da se zbog neočekivanih okolnosti neke utrke moraju skratiti, nema povrata dijela startnine za sudjelovanje u eventualno nižoj kategoriji.
Promjena kategorije: ukoliko natjecatelj odluči promijeniti kategoriju iz duže u kraću nakon petka, 21.3. nema povrata razlike za sudjelovanje u kraćoj kategoriji. Ukoliko se natjecatelj želi prebaciti iz kraće u dužu kategoriju, nadoplaćuje razliku iznosa za dužu kategoriju.
...............................................................................
Valjanost prijave
Prijava je valjana ukoliko se sudionik:
1.) prijavio do 21.3.on-line do 10:00h..
2.) uplatio startninu sukladnu iznosu odabrana kategorije do 21.3. do 10:00h, sa navedenim imenom i prezimenom sudionika na uplati .
Ukoliko sudionik ne zadovolji ove uvjete, neće dobiti finišersku medalju i obrok.
...............................................................................
Što sve uključuje startni paket za sve koji su se prijavili i uplatili do 21.3.:
- Sudjelovanje na utrci
- Službene osobe na trasi (skretničari, kontrolori/suci, osoblje na okrijepnim stanicama)
- Logistička potpora (terenska vozila, plovila)
- Osiguranje i dežurstvo GSS-a
- Zemljovid / vodič za utrku i dostupni GPS logovi
- Buff utrke
- Obrok na cilju poslije utrke
- Startni broj
- Finišerska medalja
- Prijevoz autobusima do starta za Maraton 42km i Challenger 25km kategorije
- Mizuno trkačke majice za Maraton kategoriju
- Medalje za ženske i muške pobjednike u svim kategorijama
- Pobjednički paketi za prva 3 mjesta u kategorijama
- On-line prijava
- Službeno mjerenje vremena
- Zabavni dio (DJ ili koncert)
- Fotografiranje utrke i izrada video materijala
- Prihvat i registracija sudionika na prijavama
- Organizacija starta, cilja i proglašenja pobjednika
- Održavanje web stranice i informiranje putem iste te društvenih mreža i emailing lista
- Troškovi puta i smještaja za organizacijski tim utrke
- Obrada uplata startnina
- Osiguravanje parkinga za sve sudionike
- Kreiranje, prijektiranje, čiščenje, označavanje i deoznačavanje svih trasa
I naravno, ono najvažnije: nezaboravni doživljaj i iskustvo na egzotičnoj lokaciji staze Life on Mars na otoku Pagu!
Regulacija članstva/članarine: Prijavom na utrku i uplatom članarine/participacije natjecatelji postaju članovi Kluba pustolovnih sportova Multisport, a uplaćeni depozit i startnina pokrivaju članarinu KPS Multisporta za mjesec veljaču / 2025.
....................................................................................