Brač Trail 2024

IZNOS I UPLATA PARTICIPACIJE/ČLANARINE

 

Startnina za sve kategorije:  30€ (20€ uplate depozita na račun organizatora + 10€ u gotovini na registracijama 18.5.)

Uplata depozita: Depozit u iznosu od 20€ mora biti vidljiv na računu organizatora najkasnije do petka, 10.5. do 10:00h. Uplatom depozita sudionici u svojem startnom paketu osiguravaju majicu, finišersku meradlju i originalni startni broj.

 

Djeca, maloljetnici (2007 i mlađi)  i osobe 60+(1964 i stariji)  plaćaju samo depozit od 20€  (bez nadoplate). NAPOMENA: Ova odredba odnosi se samo na natjecatelje iz RH!.

 

Prijava je valjana ukoliko se sudionik:

1.) prijavio do 10.5.on-line do 10:00h

2.) uplatio depozit od 20€, a koji mora biti vidljiv na računu organizatora do 10.5 do 10:00h sa imenom sudionika. Ukoliko sudionik ne zadovolji oba dva uvjeta, neće dobiti majicu, finišersku medalju (dobiva zamjenska umjesto) i startni broj (dobiva zamjenski umjesto), te ima status sudionika "naknadne prijave", no službeno se može natjecati i biti će u službenom poretku.

 

Naknadne i zakašnjele uplate ili prijave nakon 10,5,: Sudionici koji nisu uplatili depozit od 20€ do datuma 10.5. i/ili se nisu prijavili on-line do tog vremena ne dobivaju majicu, finišersku medalju i startni broj (dobivaju zamjenski umjesto originalnog) te plaćaju startninu u iznosu od 20€ na registracijama 20.5. Molimo da pripremite točan iznos od 20€ (novčanice od 5€, 10€ ili 20€) prilikom uplate gotovine na registacijama. Sudjelovanje na utrci mogućeje i nakon roka 10.5., ali pod gore navedenim uvjetima

 

RAČUN ZA UPLATU DEPOZITA: Uplate su zatvorene 10.5.!

 

Ostale važne napomene oko uplata i prijava

Povrat depozita: Nakon 10.5. poslije 10h se ne može zatražiti povrat depozita.

Povrat startnine nakon registracije na utrci: Nakon registracije i preuzimanja startnog broja i paketa nema povrata startnine.

Odustajanje natjecatelja koji su platili depozit: Natjecatelji koji odustanu od utrke nakon 12.0. poslije 10h, a koji su uplatili depozit od 20€, mogu pokupiti svoj startni paket i to isključivo na prijavama dan prije ili na dan utrke do kraja registracija/prijava (ili to može učiniti netko u njihovo ime) ili startninu mogu prebaciti na drugu osobu.

Odgađanje ili otkazivanje utrke: U slučaju odgađanja utrke na nedjelju, 19.5. ili za sljedeći vikend, a zbog eventualnih loših vremenskih uvjeta ili drugih nemogućnosti, nema povrata depozita no sudionici mogu pokupiti svoj startni paket na prijavama (ili to može učiniti netko u njihovo ime). 

 

Regulacija članstva/članarine: Uplatom članarine/participacije natjecatelji postaju članovi Kluba pustolovnih sportova Multisport, a uplaćeni depozit i startnina pokrivaju članarinu KPS Multisporta za mjesec svibanj / 2024.

....................................................................................

 

"Što plaćamo i dobivamo za 30 startnine?"

SUDJELOVANJE/STARTNI PAKET UKLJUČUJE SLJEDEĆE:  

- Planiranje, istraživanje, projektiranje, čiščenje, označavanje i deoznačavanje svih trasa

- Službene osobe na trasi (skretničari, kontrolori/suci, osoblje na okrijepnim stanicama)

- Logistička potpora (terenska vozila, plovila)
- Osiguranje i dežurstvo GSS-a

- Zemljovid / vodič za utrku i dostupni GPS logovi

- Majica utrke

- Obrok na cilju poslije utrke

- Startni broj  
- Finišerska medalja

- Medalje za ženske i muške pobjednike u svim kategorijama
- Pobjednički paketi za prva 3 mjesta u kategorijama

- On-line prijava

- Službeno mjerenje vremena

- Zabavni dio (DJ ili koncert)

- Fotografiranje utrke i izrada video materijala

- Prihvat i registracija sudionika na prijavama 

- Organizacija starta, cilja i proglašenja pobjednika (crveni tepih, postolje, banneri, flagoci, luk)

- Održavanje web stranice i informiranje putem iste te društvenih mreža i emailing lista

-  Troškovi puta i smještaja za organizacijski tim utrke

- Obrada uplata startnina

- Osiguravanje parkinga za sve sudionike

I naravno, ono najvažnije: nezaboravni doživljaj i iskustvo na ovoj egzotičnoj lokaciji otoka Brača!